Připojení kabeláže dutinkami
Naše regulátory nejsou vybaveny konektory, mají volné konce vodičů, to je nesporná výhoda. Důvod je prostý. Naprostá většina závad regulátorů a dobíjení je způsobena nedokonalým propojením. A to na straně jedné - mezi alternátorem a regulátorem nebo - na straně druhé k baterii. Konektory časem ztrácí pružnost kontaktů, za provozu se více zahřívají a kvalita spoje je narušena.
Po dlouholetých zkušenostech z motoservisů doporučujeme propojení lisovacími dutinkami, přesněji sériovými spojkami. Sadu spojek můžete u nás zakoupit v sekci - příslušenství. Součástí sady je také speciální bužírka teplem smrštitelná s vnitřní vrstvou lepidla, která po zahřátí nejen elektricky izoluje, ale také hermeticky spoj uzavře proti vniknutí nečistot a vlhkosti.
Jak na lisování? Na lisování jsou nejlepší krimpovací kleště na kabelová oka, kterými disponuje každý odborný servis. V domácích podmínkách je však možné dutinku zalisovat za pomocí obyčejných kleští - je třeba vyvinout dostatečnou sílu.
Rada na závěr
Vyhněte se pájeným spojům. Nejsou tak spolehlivé, jako krimpované spoje za pomocí spojek. Vibrace motocyklu nedělají pájeným spojům dobře, rády se lámou na rozhraní pájeného spoje a lanka kabelu.
![]() |
Výrobce:
Model: Výkon: Barva: Cena: Dostupnost: |
![]() |
Výrobce:
Model: Výkon: Barva: Cena: Dostupnost: |
O násHistorie Sídlo společnosti Fakturační údaje |
Vše o nákupuVšeobecné obchodní podmínky Poučení odstoupení od smlouvy Formulář odstoupení od smlouvy |
Informace o produktechNávod k použití regulátorů Instalace regulátoru dobíjení |